Verzend- en leveringsbeleid

Voor de verzending gebruiken wij de service van Bpost. Bestellingen vlak voor het weekend zijn iets langer onderweg. Er wordt momenteel enkel geleverd in België en Nederland. Let op: bestellingen naar Nederland kunnen iets langer onderweg zijn. Bij ons kun je dit verwachten:

  • Een kwalitatief product
  • Bestellingen worden minimum 2 keer per week verzonden.

Heb je de bestelling binnen 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen. Neem dan contact op met ons via het contactformulier.

Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een bevestigingsmail van ons. Heb je nog geen e-mail ontvangen? Geen probleem, het duurt vaak 1 werkdag om de bestelling te verwerken. Heb je dan nog geen e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat we een snel leveringsproces hebben kan het soms zijn dat de bestelling al verwerkt is door de transporteur. We kunnen daarom niet garanderen dat je de bestelling nog kunt aanpassen. Wil je de bestelling aanpassen of annuleren stuur dan snel een e-mail naar info@zen-creation.be.

Retour

Is een product niet goed geleverd of heb je iets verkeerd besteld? Stuur ons een mail (info@zen-creation.be) binnen 30 dagen na jouw aankoop. Gebruikte producten kunnen niet geretourneerd worden tenzij dit eerst telefonisch of per mail werd besproken.

Is het product niet gebruikt en niet beschadigd? Stop het dan weer in het meegeleverde doosje (of een andere stevige verpakking) en retourneer het naar:

Zen-Creation – Bloktstraat 2 – 2280 Grobbendonk (BE)

Zodra wij jouw product ontvangen hebben brengen we jou op de hoogte ivm de verzending van een vervangend product of een terugbetaling.
Je mag ook altijd een product retourneren in onze winkel.